ضد کیسه
ضد کیسه
بزرگ ترین وبلاگ هواداران پرسپولیس
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 27 مرداد 1393برچسب:هادی نوروزی,ضد کیسه, توسط saied |

نوروزی در گفت‌وگویی، ابتدا در مورد مصدومیتش گفت: مدتی است که دچار مصدومیت شده ام و هنوز نمی‌ دانم که می‌ توانم مقابل ملوان بازی کنم یا نه. چند روز پیش ام آر آی گرفتم و با این آزمایش پزشکان تیم تشخیص دادند که فعلا باید به انجام تمرینات فیزیوتراپی بپردازم. از ناحیه کشاله مصدوم شدم و کشاله پایم دچار کشیدگی شده است.
نوروزی که در بازی با ذوب‌آهن به میدان نرفت ادامه داد: من در حین تمرین دچار آسیب دیدگی شدم و با کش آمدن کشاله ام نتوانستم مقابل ذوب‌آهن بازی کنم. اما امیدوارم با تمریناتی که برایم در نظر گرفته اند هر چه سریعتر به شرایط مسابقه نزدیک شوم.
او که به نظر می‌ رسد علی دایی به عنوان یکی از وینگر چپ و راست حساب خاصی رویش باز کرده در پایان با ابراز گلایه از برخی اخباری که در مورد نوع و میزان مصدومیتش منتشر شده گفت: بهتر است بگویم که مصدومیت من در طول تمرینات و به خاطر کشیدگی کشاله بوده است و مصدومیت دیگری ندارم. کادرپزشکی تیم هم با انجام ام آر آی این موضع را تایید کرده است. از این رو امیدوارم اطلاعات نادرستی در این خصوص منتشر نشود. در صورتی که مقابل ملوان به میدان نروم امیدوارم اما مقابل پدیده شرایط مسابقه را پیدا کنم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: